Sayfalar

Ahşarsizlik yapmak ne demek ahşar nedir

ahşarsızlık yapmak ne demek ahşar nedir

Ahşarsızlık yapmak deyimi açıklaması; internette her tarafa baktım bu sözün anlamını bulamadım. Ahşar nedir yazdım yok aşhar nedir yazdım farklı birşey Ahşarsızlık yazdım yok
ahşarsızlık nedir aşhar ne demek
Bu sözü bize babam söylerdi. Genelde pazardan erik kiraz gibi meyve aldığında bizde poşetlere yamyam gibi daldigimizda
"ne kadar ahşarsuzsunuz hiç mi kiraz görmediniz " filan diyordu. Babam amasyali galiba bu söz amasya yöresine ait çok ender kullanılan bir söz. Ahşar görgü anlamında galiba ahşarsızın anlamı da tabi görgüsüz oluyor otomatikmen. Ne yapalım baba fakirdik işte gerçekten çok ahşarsızdık.
Acaba bu söz aşarsız da Babam mı ahşarsuz diyordu. Dur bakayım aşarsız diye birşey var mı?
Sizde de böyle diyen var miydi ahşarsuzu birtek benim babam mı kullanıyordu bu dünya da.
Yorum bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bilgi verin aydınlatın;