Emine Erdoğan İletişim telefon numaralari





Emine Erdoğan İletişim telefon numaralari

Emine+erdoğan+iletişim


Başbakanın Eşi Emine Erdoğana Başsağlığı dilemek için döne döne Emine Erdoğanın Twitter hesabını
Emine Erdoğanın Facebook hesabını Emine Erdoğanın üye olduğu dernekleri vasıtası ile iletişim telefon numaralarını cep telefonunu ev telefonunu vesaire aradım ama maalesef öyle bir bilgi yok.
Emine Erdoğan Twitter hesabı var ama o da başka birisi. Emine Erdoğan ın Ailesine Buradan Başsağlığı diliyoruz. Emine Erdoğanın iletişim numaralarını e posta adresini filan bilen varsa paylaşırsa memnun oluruz. sitemiz bilgili insanların katkıları ile bilgiyi herkese ulaştırır.
şimdi başbakana ve ailesine taziye sayfası açıyoruz inşallah.

BUYURUN TAZİYE MESAJI İÇİN BU BAĞLANTIYI KULLANABİLİRSİNİZ;


BAŞBAKANA TAZİYE MESAJI GÖNDERMEK İSTİYORUM




5 yorum:

  1. lutfen yalvarıyorum benı bı arayın05373570702

    YanıtlaSil
  2. 2 talebe annesiyim maddi durumum iyi değil kızımı ve de oğlumu okutmak istiyorum bir kadın ve bir anne olarak kendi ayaklarım üzerinde durmak hemde çocuklarımın arkasında olabilmem için sizden iş istiyorum bulunduğumuz yerde kadın sığınma ewi açıldı orda çalışmak istiyorum daimi bir iş istiyorum yani ilgilerinize teşekkür ederim (Ömür Mercan) telefon no :05360536241 ARTVİN / HOPA

    YanıtlaSil
  3. MRB..ismim Dilber Mehmedova..Bulgaristan vatandaşıyım..eşim (TC) vatandaşı..Bursada ikamet diyoruz..2007 yıl (BG) resmi nikah yaptık..2008 yıl Türkiyeye giriş yaptım..Bu tarihten sonra nereye de müracat ettiysem ya eksik evrak ya da yanlış önlendirdim..kanuna göre 3 ay(BG) 3 ay(TC) olmam lazım..maddi dürümüm olmadığı için hiç bir işlem yaptıramadım..ve türkiyede eşimle yaşamaya devam ettim..Ancak bu ıyl 01.07.2013 türkiyeye resmi nikahı bildire bildim..Ayle cüzdanı ve nufusa kayıt yaptırdım..yabancı şubeye TC kimlik için muracat ettim,kayıtlarımda 5 yıllık ceza çıktı..çıkardıkları hesab borcum 4000 tl..Eşim serbest çalışıyor..TC kimliğim olmadığı için eşime çalışıp maddi destek olamıyorum..Günler geçtikçe ceza katlanım büyüyor..ben bu parayı asla toparlayamam..Bu konu ile ilgili (BİMER) dilekçe yazdım..bursa il nufus ve vatandaşlık müdürlüğüne yönlendirildim..fakat bu ilgili makamdan bu ceza tutarını mutlaka ödenmesi gerektiğini söylendi..BURSA-YILDIRIM SOS.YARDIMLAŞMAYA başvurdum..çok üksek bi miktar..okadar paraya yardımcı olamayız...Bursa valisine dilekçemi verdim..cevap gelmedi..AK PARTİ BAŞKAN VEKİLİNE FETHİ YILDIZ gittim..cevap hep aynı..hatta benim konuyla hiç ilgilenmedi...Eşim 2007 ikinci dönemden beri genclik kollarında üye... ...çok çaresizim..bilmiyorum artıkın hangi kapıya başvurim. BİR DEFAYA MAHSUZ OLMAK ÜZERE SİZDEN BU BORÇUM İLE İLGİLİ YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.......LÜTFEN ALLAH RİZASI İÇİN BANA YARDIMCI OLUN..ÇOK ÇARESİZİM...
    BEN NAKİT YARDIMI İSTEMİYORUM...BEN SADECE TÜRK VATANDAŞI OLMAK İSTİYORUM..

    YanıtlaSil
  4. 4yıl önce bir çocuk evlatedindik nufumuza aldık çokta memnunuz allaha şükrediyoruz onu verdiğiiçin ama geçenyıl yüzde seksen otistik olduğunu öğrendik özel eğitime başladık ama yanlız bıramadığım için işi bırakmak zorunda kaldım eşim iflasettti bağkurlu gözüküyoruz işi gereği veasıl oğluma özürlü maaşı için başvurduk bütün işlemler yapıldıgeçen hafta maaşınız çıktı dediler almaya gidemedim çocuk hastaydı bugün gidince şok oldum kahıroldum bilgisayara girdi kaçlira alcama bakmaya 2022 deki bayan oda şaşırdı babası bağkur borçlusu biryıldır yatıramıyoruz ama bunu baştan evrakları verşirkende söyledik bişey olmazdediler çünkü otistikler gününde başbakanımızda böyle bir açıklamayapmıştı hatta babanın sigortası olsada özürlü maaaşı alır diye nitekim önce onaylandı şimdi iptal bukonuyla ilgili bize yardımcı olabilirmisiniz inanın hacı sevabına girersiniz doktorlarçocuğununyanında olman gerek diyor ama nekömür var neodun neyiyecek birsürüde borç durumumuzu muhtarımız yayyar barsbeyde biliyorhatta arada marketine gidip yardımcı oluyorum gündeliğimi veriyorinşallah mesajımı görürsünüz bana bir yardım eli uzatısınızzzz nurten turhan 0507333152 emine hnma nasıl ulaşırım biryardım onun merhametli yüreğine ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  5. Selam keziban korkmaz 3 çocuk annesiyim iki oğlum üniversite okuyor biri yurt dışında okuyor beyim özel sektör yetişemiyoruz sizden burs taleb ediyorum geri dönüşümlüde olabilir yeterki çocuğum okusun artık nerye baş vurcam şaşırdım bende her anne gibi çocuklarımın okuyup kariyer sahibi olmalarını istiyorum inş dikkate alırsınız Saygılarımla

    YanıtlaSil

bilgi verin aydınlatın;